September 11, 2012

untunglah~

untunglah bagi mereka yang dapat belajar luar negara..

tengok gambar-gambar..

untungnya mereka~

pergi negara arab, negara inggeris, jepun, korea.




eh! *kau pon beruntung jugak lah.. dapat belajar di negara kau.*

syukurlah wahai manusia..

selamat memasuki alam universiti. belajar molek deh.



8 comments:

shemasinbei said...

sangat b'untung kalo dapa blajar smpai kluar ngara... tpi aku dh cukup syukur dpt bljar kat Malaysia nie :)

Abstract of Life said...

untungla fiqh usul~

Yildirim Fateh said...

untunglah ayat VC Um guna masa MHS ka?

*Nadiah::Syaimaa'::Hamizah* said...

shemasinbei: alhamdulillah :D
fizah: untunglah muamalat~
yildirim fateh: em VC tu ape?

Yildirim Fateh said...

VC: vice canselor..

*Nadiah::Syaimaa'::Hamizah* said...

aah. vc suruh warga um bersyukur sbb lbh beruntung drpd dia.. *dgn mceritakan kisah lama beliau itu~

SAIFUL FIRDAUS HUSSIN said...

takde yg untungnya, dan jangan tertipu dengan gambar2 seronok org belajar luar negara, sebab itu hanyalah seronok waktu jalan2

masa belajar, tau la macamana susahnya...huhu

SAIFUL FIRDAUS HUSSIN said...

jangan terpedaya dgn gambar2 seronok itu,sebab itu hanyalah seronok waktu berjalan2

tapi time susahnya belajar baru tau seronok ke tak...huhu