February 18, 2009

Kita para pewaris~



Mengingatkan semula diri ini dan sahabat seperjuangan akan janji yang pernah dijeritkan satu ketika dahulu saat mengakhiri aktiviti trek, masa tinggal di kaki sebuah gunung, tika hidup serba sederhana dalam majmu'ah, waktu malamnya hanya berlindungkan kanvas...


"Kami berjanji dengan nama ALLAH untuk menjunjung amanah dan tanggungjawab untuk menjadi muslimah cemerlang, pelajar gemilang...
Ayuh berjuang Pewaris Islam sejati!!!!!"



____________________________________________________________
Hihi guess whose pic i've crossed upon while surfing? The one and only taraaa


5 comments:

Hilal Asyraf said...

gambar pakcik hasan macam tengah membentang kertas keje dalam pershimpunan umno je... ha ha..

joke joke..

em..

PeWaris..kita semua pewaris dakwah dan tarbiyyah yang Rasulullah SAW bawa.

Harap kita semua merasainya.

ps: pakcik hasan bukan pakai cermin mata ke? atau ana yang salah ingat... lama sangat tak jumpa.. last jumpa tahun 2005

nadiah::syaimaa'::hamizah said...

ayh kami mmg pakai cemin mata. tp biasanye pak cik hassan bukak cemin mata kalau tgh 'berckp' kat depan..hihi

Hilal Asyraf said...

oho.. ya kah?

ha ha..

tak sempat ta'aru lebih mendalam ayah korang..

hu hu..

tape.. bila balik mesia nanti, nak cari pakcik2 ni dan kenal habis2san..

ibnzakaria said...

salam ziarah..
hoho.. terjumpa gak gmbr ni kat website..
nampak gah bile bersidang time agm tu.. mantap2..
kirim salam pd pak cik hasan..

:: vErde+hAzizi :: said...

hehhehe..saye rase saye kenal sape tueeee...hehhehehehehhehehhehehhehehehehhehe
itu pakcik saye kan...hehhehe...
wahhh glamour la pak ngah! ;)