February 08, 2009

Thanks ummi!!!~

Nak ucap terima kasih pada ummi, ayah, adik-adik along yang tolong 'pack' kan semua ni. Termasuk bag dengan bear Paddington yang sangat comel tu. Dah lama nak post gambar ni cuma tak berjaya sebelum ni. So alhamdlillah da dapat.

Started using planners and everything. Allah je yang tahu betapa berharganya dan peranan semua ni dalam urusan dakwah dan harian. May the littlest efforts be seen and blessed by Allah s.w.t.

Baru-baru ni ada jaulah akhawat kaherah ke mansurah maka dapatlah bertemu dengan Nad dan kawan-kawan.
Bak pepatah 'Kecil tapak tangan, Nyiru kami tadahkan'? Izah tolong betulkan eh kalau salah. Harap layanan kami yang tak seberapa mencukupi dan derang nak datang lagi 'soon' *_*
Angah, teruskan mujahadah demi tsabat dan tadhiyah sebab perjalanan dakwah takkan berhenti. Samada kita naiki ataupun kita ditinggalkan kapal. Dan ketahuilah jalan ini tidak pernah menjanjikan karpet merah yang ditabur bunga berbau wangi. Bahkan ia jalan yang para anbiya' dan salafussoleh telah tempuhi dengan peluh dan darah yang pengakhirannya Allah telah janjikan. Imma asy Syahaadah wa imma as Sa'adah!
Atih, tak moh angkat berat-berat selalu sangat. Makan banyak-banyak baru wat keje eh.
Izah, buatlah pilihan yang terbaik buat dirimu kerna hidup ini tidak lain hanya ujian. Nak kerja nanti pun kenapa? Sebab nak redha Allah. Kita usaha je. Apa-apa pun along, ummi, ayah sumer sokong insyaAllah.
^_^So pleased to have called home this morning. A duty of a sister and daughter. And as the first grandaughter to Bak. Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh~
#Kullu sanah wa antum bikher#

2 comments:

Unknown said...

curi paddington bear dia.wargh.

Anonymous said...

Thanks ummi too... :)

miss u lots nadiah n your cute adex adex (^_^)v