November 25, 2010

mengertilah..

bismillah...

kenapa ye?
mereka masih tidak memahami erti _____
bilakah mereka akn mengerti??
ya..aku faham bagaimana keadaan kamu..
belajarlah perlahan-lahan yer..
aku harap kau akn mengerti suatu hari nanti..
erti ................. itu~

aku sayangkan mereka..
aku mahu mereka mengerti..
supaya kita sama2 dapat merasai kemanisan itu..

hanya Dia sahaja yang mampu mengatur segalanya
moga hatimu terbuka menerimanya..
sesungguhnya ia sesuatu yg manis jika kita sama2 menghayatinya.

wassalam.

*sori..post yg agak pelik~hu

4 comments:

Nadiah::Syaimaa'::Hamizah said...

salam izah.

jangan ditanya bila waktunya.
yang Allah kira adalah usaha kita.
peranan kita adalah menyampaikan.
and don't ever forget utk doa.
usaha kita takde maknanya kalau kita tak bergantung kat Allah.
Allah je yg boleh satukan hati-hati kita.

oohhh hati tu..
kalau hati kita tak bersih, cane nak sentuh hati org lain supaya sama-sama bersih.
ye tak?

belajarlah ye..
semua tu saham kat akhirat kalau kita ikhlas.
iAllah.

smile sokmo deh!
(^___^)v

-ang-

Nadiah::Syaimaa'::Hamizah said...

huu..btol btol btol. siapa kita kalau x bergantung pd Allah?? teros menyampaikan tanpa jemu~ huu
-izah-

al~ said...

izaaaahhhh

gud writing..mula2 ingt ang yg post heheh..tak sangka

rindu al yerr..takpe be strong u kan big girl with a big heart insyaALLAH!

miss u laaa izah..nnt bila free, jom ym k..till then study molek

hazirahaza said...

mizah..

hmm. be strong, ya gurl. iloveyou:) jgn patah hati ya! innallahama'ana:D pray a lot, kita pun kena byk ubah diri kita lagi, jagalah hati krn kita sdg berusaha menyentuh hati2 manusia yg pelbagai kerenahnya. :)